wtorek, 8 lipca 2014

CANDY! in blue ;)



Noooo....:) Wreszcie się zebrałam. To moje pierwsze candy, ale jestem podekscytowana! 
Do wygrania to, co na banerku, czyli: kubas, talerzyk i listek ze świeczką w ubranku- oczywiście made by gniazdko;) oraz bawełniana podkładka, którą wydziergałam w pocie czoła, bo to nie mój rewir, choć szydełkowanie uwielbiam:) 
Mam nadzieję, że się zlitujecie i zgłosicie...:) Życzę wszsytkim powodzenia, a poniżej zasady, więcej zdjęć i fotki nagrody pocieszenia, bo uwielbiam,kiedy jest szansa na nagrodę pocieszenia:)






 Zasady udziału w candy:

  • proszę pozostawić komentarz pod tym postem z wyrażeniem chęci udziału w zabawie
  • blogerzy proszeni są o zamieszczenie na swoich blogach powyższego podlinkowanego banerka Candy. 
  • obserwatorem być nie trzeba 
  • blogerem też nie- osoby nie posiadające bloga proszone są o zostawienie adresu e-mail
  • zapraszam wszystkich jak świat szeroki! :))


















A to nagroda pocieszenia:











68 komentarzy:

  1. JAAAAAA!!!!!!

    Zgłaszam się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbroiłaś mnie tekstem "mam nadzieję, że się zlitujecie i zgłosicie" :)
    Oczywiście, że się zapisuję i wcale nie robię tego z litości. Prędzej przypisywałabym sobie pazerność :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne rzeczy!!!Ja chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiscie, ze sie zglaszam. Tylko z banerkiem chwilke potrwa.
    Buziole:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja i ja!!:))) Takie piękności rozdajesz, że nie sposób przejść obok nich obojętnie:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja za Jarecką staję w kolejce.
    Pozdrawiam - silvarerum (silvarerum@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ten kubeczek to moje marzenie! O listkach nie wspomnę...Mam nadzieję, że wygram a jak nie to składam zamówienie, bo znowu mój zdorwy rozsądek mnie powstrzyma przed gromadzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności :)
    Zgłaszam się :)

    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No i po co Ty mi głowę zawracasz, jak sama robisz takie cudeńka? Wiesz co, Gruba? Okropna jesteś...
    B. A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się moimi komentarzami. Zazdrosna jestem po prostu o Twój talent
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieta co to za piękne kolory!!!!Zgłaszam się i ja i zapraszam do siebie również na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka serwujesz, staję po szczęśliwy los. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, i ja pomarzę, że może się uda,
    Pozdrawiam z Pabianic
    m.r.goodmixture@gmail.com
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuuudowności!!! No nie mogę nie stanąć w kolejce... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja po te cudeńka! :-) Banerek gotowy. Zapraszam do siebie! Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny kubek oraz listek, szydełkowe dodatki słodkie !!!
    Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. cuda rozdajesz chętnie stane po nie wkolejce:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna nagroda, bardzo pasowałaby do mojej przyszłej kuchni ;))) ustawiam się czym prędzej w kolejce i zapraszam do siebie, Aśko

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam sie w nadziei,ze moze mi wreszcie szczescie dopisze bo do mojej kuchni idealnie pasowalby Twoj kubeczek,podkladka i reszta ,cudne sa:-) zapraszam do mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cuda :) te dziergane osłonki na tealighty - słodkie :) z chęcią się zapisuje i pozdrawiam :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się zgłaszam ja i niecierpliwie czekam

    OdpowiedzUsuń
  25. Na mnie możesz zawsze liczyć, jak zwykle podziwiam Twoje cudowności :-) Ciocia z Jarzynowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudeńka :) z przyjemnością dołączam do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Your mug, your mugs are absolutely outstandingly beautiful. I looooooove them. So funny too, especially after I have just been raving about my treat one from England. There is nothing like a good cup of tea from a great mug though is there. Lots of love, Kate (from greedy for colour). xxooxx.

    OdpowiedzUsuń
  28. I jaaa!!!! Moje ulubione kolorki :) Już próbuję swojego szczęścia ii się ustawiam w kolejce a banerek wędruje na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  29. biorę udział :)
    kasperczak.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuda, cudeńki :)
    i ja się zapisuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne rzeczy! Zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    e-mail: niunia3_17@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ale śliczności , stanę i ja :) uwielbiam ceramikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ślicznotki i te kolory:) Zgłaszam się i ja.
    benaski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale cudne blue nagrody!:)
    Zglaszam sie z wielką przyjemnością :)
    Zabieram banerek ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te szkliwione listki jako nagroda pocieszenia i może się uda je dostać więc się zapisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko piękne, zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ech piękny ten kubasek z dodatkami, zapisuje się. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne kolory i ja chętnie ustawiam się w kolejce i gorąco pozdrawiam a i zapraszam do mojej zabawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. witam !! śliczne rzeczy więc chętnie i ja się zapisuję do zabawy :):) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się, bo chciałabym wygrać te nagrody w moim ulubionym - niebieskim - kolorze.
    Baner tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam! Anna

    OdpowiedzUsuń
  42. Cóż za piękności :) śliczne rzeczy robisz :)
    A do zabawy przyłączam się z ogromną przyjemnością !!!
    Banerek w Świecie Oli :)
    Pozdrawiam serdecznie i uściski wysyłam .......
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. jejku... cudne te Twoje gliniane skarby. Nie mogę nie spróbować szczęścia:) ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne! zgłaszam się mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne nagrody. Chętnie zapisuję się na candy a jeszcze chętnie zostanę już tu u ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne nagrody! Zapisuję się i ja szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie uda przygotowałaś :)
    Zapisuję się i ja :)
    Banerek na www.decustyle.blogspot.com gdzie oczywiście zapraszam do mojego świata :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam ceramikę i bardzo się cieszę, że trafiłam na ceramicznego bloga, z chęcią zostanę na dłużej jako obserwator :) oczywiście z chęcią również zgłaszam się do zabawy, wklejam banerek u siebie i trzymam kciuki za losowanie :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  49. to absolutnie moje kolory, a podkładka cudna, wpisuje się w klimat,więc gdyby jakimś cudem trafiło na mnie-byłabym w siódmym niebie!pozdrowienia ciepłe Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ barwy!
    Ależ cukierki!
    Staję w dłuuuuugaśnej kolejce:)
    Banerek na
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!
    A.M.M.

    OdpowiedzUsuń
  51. właśnie wyobraziłam sobie moją ulubioną kawę w tym kubku, smakowałaby jeszcze lepiej niż zazwyczaj. Piękna kolorystyka - jestem zachwycona!!!
    z ogromną przyjemnością zapisuję sie na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ależ śliczne ^^ i ten kolor fantastyczny :) zapisuję się !

    OdpowiedzUsuń
  53. Oczywiście zgłaszam się !:) Piękne nagrody do wygrania;)
    Banerek na moim blogu http://pasja-quilling.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest o co zawalczyć, pięknie i niebiesko <3
    Och! nic tylko trzymać mocno kciuki mi pozostaje !
    Kiedyś mi się marzyło spróbować swoich sił w ceramice, ale możliwości odleciały , mam nadzieje, że powrócą bo zapał jest ;)
    Miłego dnia Ci życzę, banerek już wisi na http://smakkropki.blogspot.com/ , wpadnij jeśli masz chęć ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  55. Pełna nadziei się zapisuję bo takie cuda to marzenie ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudny kolorek, bardzo chętnie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ceramika to dla mnie odległy temat. Ustawiam się w kolejce, życząc sobie szczęścia. A sam udział w Twojej zabawie poprawił mi dzisiejszy humor. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  58. Jakie cudeńka! ja to tak bym chciała,że ach! Staję w kolejeczce.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam kolor niebieski, bardzo mi się podoba ten komplecik, wiec ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  60. O matuchno ile luda, a Ty się martwiłaś,że nie będzie chętnych na te śliczności.Ja też chętnie się zapisuję
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudeńka! :) zgłaszam się, mam nadzieje, że dziś jeszcze można,
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudeńka śliczne. Zgłaszam sie do zabawy. Moze szczescie mi dopisze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Ceramika jak marzenie! Pomarzę i ja stojąc w kolejce po te cudowności!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://oxigra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. CUDA CUDA...zawsze chciałam mieć taki kubaszek....marzenia podobno się spełniają ....więc zapisuje się do zabawy:) :)
    fb Pracownia Suwenirów
    pracowniasuwenirow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam...mam nadzieję, że zdążyłam...nagrody są cudne, więc zgłaszam się do zabawy. Zapraszam również do siebie na http://domoweciepelko.pl/...serdecznie pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  66. Że też ja zawsze na ostatnią chwilę. Ale spróbuję zapolować na takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  67. O jejku, jejku ja w rozpaczy jestem, spóźniłam się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!