wtorek, 27 maja 2014

WYGRAŁAM!:))

Jakiś czas temu wzięłam udział w "rozdawajce" na blogu Gready for colour  i ku mojemu ogromnemu zdumieniu wygrałam!!! Dopiero drugi raz w mojej blogowej "karierze" udało mi się coś wygrać, więc strasznie się cieszę i koniecznie musiałam się Wam pochwalić :)  Prezentem był magazyn "Simply Crochet" (z dołączonym szydełkiem), w którym znalazła się publikacja wzorów na szydełko (min. szydełkowych róż i girlandy na koszyk rowerowy) autorki bloga gready for colour, Kate Bruning. Dostałam również przepiekną autorską kartkę z gratulacjami:) 
















5 komentarzy:

  1. Gratulacje! Bardzo fajna wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszszsz...szczęściaro Ty! I to z Nowej Zelandii do Ciebie przyleciało!? :))) To teraz musisz pokazać szydełkowe efekty :))) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z samych Antypodow! Gratulacje wielkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Mam nadzieję, że realizacja wzorów przyniesie Ci mnóstwo radości. Mamy już niemal lato, a szydełkowanie na świeżym (i ciepłym) powietrzu to sama przyjemność :)
    Pozdrawiam i zostaję u Ciebie na dłużej. Chętnie popatrzę na cudeńka, które wyczarowujesz :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie szydełko! alez bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!